KOESTER uw klant

10% extra omzet door juiste aandacht voor uw bestaande klant

Aandacht is ons vak. Wij ondersteunen u van harte! 

Organisaties zijn in commercieel opzicht veelal primair gericht op ´new business´,  bestaande klanten komen pas op het 2e plan. Dit kan de continuïteit van een onderneming ernstig schaden. Deze realiteit, vaak in meer of minder mate de reële situatie binnen organisaties, vormt de basis van het concept KOESTER UW KLANT. Door goed naar klanten te luisteren creëer je meer omzet en in het beste geval ook new business. Hoe dit zo? Door hen tot jouw ambassadeurs te maken. Het zijn bestaande klanten die uw succes en continuïteit bepalen, uw bestaansrecht. Zij zijn tenslotte de financier van uw organisatie.

KOESTER organiseert luistersessies voor organisaties die willen werken aan hun klantentrouw. Hiervoor is een eigen concept ontwikkelt dat uitgaat van de volgende onderdelen:

  • Intakegesprek (ca. 2 uur)
  • Afstemming & onderzoek
  • Plannen Koestersessie en uitnodigen van relaties
  • Serieuze luistersessie
  • Vermakelijke informele culinaire Koestersessie
  • Follow up

Meer informatie: